niedziela, 2 listopada 2014

Jak dbam o włosy?

WITAJCIE <3
Ostatnio dostałam  wiele pytań na asku odnośnie  moich włosów. Jak o nie dbam , ile je już zapuszam itd. ;) Dlatego dziś opiszę moją pielegnację . ;)


SZAMPON

Używam dwóch szamponów, zamiennie co 2 dni :
  • BABYDREAM ROSSMAN - szampon dla dzieci , bez SLS, nie niszczy tak włosów jak inne , ale też tak dobrze ich nie myje

  • PHARMACERIS DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH - ogólnie z tego szamponu jestem MEEEGA zadowolona, jest drogi , bo aż 30 zł, ale naprawdę skuteczny! 

ODŻYWKI

  • NIVEA - ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ - ogólnie to średnio jestem z niej zadowolona, na początku efekty były naprawdę fajne, ale po kilku użyciach straciła swoje "czarodziejskie" moce

  • ODŻYWKA GLISS - używam jej przed samym wyjściem, co 2 dni , nadaje fajnego połysku 




WCIERKA

  • JANTAR - naprawdę daje mega dobre efekty, nie jest drogi, ale jedyny  problem to jego dostępność, trudno go dostać



PORADY :
* nie szarp włosów, nie trzyj ich ręcznikiem
*gdy czeszesz włosy podziel je na kilka partii, zacznij od rozczesywania dołu i stopniowo przzechodź do góry
*włosy rozczesuj tylko wtedy, gdy już będą suche . Mokre włosy są  podatne na uszkodzenia mechaniczne
*nie używaj  lokówki , prostownicy i suszarki 
*końcówki zabezpieczaj serum silikonowym lub olejami
*olejuj włosy raz w tygodniu (ja polecam olej musztardowy)

JAK ZAKRĘCIĆ WŁOSY BEZ UŻYCIA LOKÓWKI?






Mam nadziej, że wpis będzie przydatny ;) W razie pytań zapraszam na ask'a ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz