czwartek, 9 października 2014

SEXY BUTT, czyli seksowne pośladki !

WITAJCIE! <3

Długo zabierałam się do napisania tego postu. Chciałabym Wam przybliżyć tajniki sexy pośladków, gdyż w internecie znajdziemy informacje ogólnikowe (bynajmniej na stronach polskich). Ja wiele dowiedziałam się na ten temat czytając zagraniczne strony. Blog Chicken Tuna przestudiowałam od deski do deski ( CHICKEN TUNA ) . Wiele też czytałam o Jen Selter, lecz niestety nie ma wielu informacji o niej . 

CHICKEN TUNA


Laura Harris ma 46 lat. Aż trudno w to uwierzyć. Niewiele młodych dziewczyn wygląda tak jak ona. Chicken Tuna zaczęła ćwiczyć jak miała 23 lata. Niesamowite. Każdy może pozazdrościć jej wytrwałości. Ćwiczy 5 razy w tygodniu cardio po 30 min oraz 3 razy w tygodniu chodzi na siłownie (w tym raz ćwiczy na nogi) . Jak podkreśla , najważniejsza jest dla niej dieta (opisałam we wcześniejszym poście diete fitnesski). 

JEN SELTER


Jest gwiazdą instagrama (insta ). Obecnie ma 21 lat, a zaczęła ćwiczyć w wieku 16 lat. Jak twierdzi nie ma sztucznej pupy, lecz nie jest to wiadome w 100%, gdyż miała już operację plastyczną na nos. Jen Selter jest żydówką. Mieszka w Nowym Yorku. Niestety w internecie niewiele udało mi się znaleźć na temat jej treningów i diety. Wiadomo mi tylko, że ćwiczy 5 razy w tygoniu - 1 h na siłowni , a następnie ok . 40 min treningu cardio. Jej dieta opiera się głównie na warzywach, mięsie i rybach. Zrezygnowała zupełnie z chleba, słodyczy i makaronu. 

PODSTAWOWE ĆWICZENIA NA POŚLADKI

  1.  PRZYSIADY



2. WYKROKI


3. WYKOPY


Przykładowe ćwiczenia z yt:

MÓJ PLAN ĆWICZEŃ

Chodzę na siłownię ok. 4 razy w tyg po 45 min . Wykonuję podstawowe ćwiczenia typu przysiady, ale także ćwiczenia Vicky Justiz. 3-4 razy w tygodniu biegam - na dworze (zazwyczaj idę na schody) lub na bieżni. Poza tym staram się wykonywać 900 wykopów tygodniowo. Moja dieta podobna jest do diety Chicken Tuna. 





WYZWANIE NA DZIŚ:

POWODZENIA ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz